Göteborgsshopping!



I helgen tar vi tre förhoppningsvis tåget till Göteborg
där jag ska försöka hitta en klänning till avslutningsfesten, vi slutar nian om mindre än en månad! Jag börjar få lite smått panik! Jag har ändå ett litet hum om hur den ska se ut, gärna tajt och med snygga detaljer. Inte för enkel, inte för mycket, man ska ju kunna ha den fler gånger. Men framför allt är det väldigt sorgligt att skiljas från världens nu mest underbara klass! Ska försöka hitta och köpa lite andra grejer också, jag är sugen på de här sandalerna. Det kommer bli en lång dag tjejer!


Kommentarer
Postat av: Wille

Oh ska ni till Göteborg? Vart ska ni vara och shoppa någonstans då? : )

2009-05-18 @ 19:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0