Heja Jarmo



Jag tror att de flesta följer Robinsson i detta avlånga land. Igår var det Lukas som fick lämna och det tycker jag var ganska bra, men jag antar att Emmy grät när hon fick reda på det, har jag rätt Emmy? :) Men jag tycker att Robinsson ska vara en tävling om vem som är den bästa överlevaren och den som är starkast. Men nu är det ju den som kommeer bäst överens med de andra deltagarna men så har det alltid varit. Själv hejjar jag nog på Jarmo men jag blev riktigt orolig när man såg vad som kommer hända nästa vecka :( Jarmo kommer nämligen rammla och slå i huvudet rejält! Hoppas det bara var en ytlig skada så han inte bröt armen/axen av fallet för då kommer han nog inte tillbaka till tävlingen! Men det är bara att hoppas på det bästa!

Hugs / Sanna

Kommentarer
Postat av: Lizzy - Här finner du allt!

www.MercedesBeeenz.blogg.se



www.MercedesBeeenz.blogg.se



www.MercedesBeeenz.blogg.se



// Liiizzzyyy Its My Name! :)

2009-05-17 @ 18:56:42
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/
Postat av: Lizzy - Här finner du allt!

www.MercedesBeeenz.blogg.se



www.MercedesBeeenz.blogg.se



www.MercedesBeeenz.blogg.se



// Liiizzzyyy Its My Name! :)

2009-05-17 @ 18:56:43
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/
Postat av: victoria söderlund wahlström

Erik vinner (om du inte redan visste det)

2009-05-17 @ 21:06:39
URL: http://victoriasoderlund.blogg.se/
Postat av: emmy

Jag grät inte, men jag blev rörd o fick en klump i halsen o blev väldigt beesvärad o ville helst bara lägga mej o sova o glömma allt;(

2009-05-17 @ 21:19:20
Postat av: Anonym

visst blev man orolig när man såg vad som skulle hända i nästa avsnitt!! Usch det såg riktigt blodigt ut där :/

2009-05-17 @ 22:30:32
Postat av: fredrika

visst blev man orolig när man såg vad som skulle hända i nästa avsnitt!! Usch det såg riktigt blodigt ut där :/

2009-05-17 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0