Kaos hemma hos mig!

Hej. Det här är vårat första blogginlägg på den hät bloggen. Det är Jag( Sanna ) och min kära vän Ellinor som ha gjort den här bloggen! Vi kommer blogga om allt möjlig båda två så det enda ni behöver göra är att prenumerera på våran blogg gnom bloggkoll :D

Jag heter då Sanna och är 15 år. Jag går i 9:an och jag ska till hösten börja på ett gymnasium, barn och fritid på Almås. Någon som går/ har gått där som har lust att berätta hur det var/är? jag har även en lite söt katt som heter Curry. Kan skriva lite om min kissekatt i ett annat inlägg! Just nu så sitter jag på våran altan och steker ordentligt, att jag tycker det är härligt mer sol och värme är jag nog inte ensam om! Idag har jag faktiskt putsat klart alla fönsterna, äntligen, jag har haft det hängande över mig sedan innan påsk då det skulle vara färdigt( opps). Men nu är jag klar och 500 kr kommer snart ligga i min plånbok. Men det gick inte helt smärt fritt, det gjorde det inte. Jag torkade så duktigt på fönstet över soffan då jag kände att det var otroligt smuligt i mellan soffan. Jag hämtade den lilla damsugaren och började städa. Putade med rumpan det gjorde jag men det skulle jag aldrig gjort för rätt som det var så låg en står kruka på bordet. Det var jord överallt!  så det var bara att fortsätte städa lite till! grrr.

Nu sak jag fortsätta att steka så jag får lite färg till skolavslutningen!

Hugs/ Sanna




-En liten dagens outfit kommer här. Ett par avklippta shorts från Lager 157 och ett gult gammalt linne från H&M. Bilden är tagen med min webb ute här i solen så därför är det ingen bra bild, men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0