Två blondiners galna blogg

Det är jag som är Ellinor och är alltså kompis med snygga Sanna. Vi har startat denna blogg alldeles nyss och detta är ett sätt för oss att hålla kontakten när vi skiljs åt i höst. Vi har varit bästa kompisar i tre år sen vi började sjuan och sedan dess har vi alltid hållit ihop. Tillsammans med vår söta vän Emmy utgör vi en helt underbar trio som gör Borås osäkert! Jag börjar också gymnasiet i höst men ska på Bäckäng. Jag är mer en liten teaterapa och älskar sång och musik. Det har jag vuxit upp med och det är en av de roligaste och viktigaste sakerna för mig.

Till skillnad från Sanna satsar jag på en fläckig fejkbränna och sitter inne och tittar på Talang i stället. Men det klart att det skulle ju vara trevligt att sitta ute... Får nog tänka på saken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0