Magtröja: Hiss eller diss?

Jag, Emmy, Ellinor, Emma W och Moa åker till Göteborg på en shopping tur på lördag. Det ska bli väldigt trevligt. Själv behöver jag hitta en fin vit klänning som jag kan ha på skolavslutningen men de flesta är väl slut nu antar jag men det är bara att leta på. Jag var inne på monkis hemsida för ett tag sedan och hittade mycket fina saker tex magtröjor som ska vara så inne i år. Ska nog satsa på en tror jag faktiskt. Här kommer några favoriter!

Allt är ifrån Monki.









Hugs// Sanna

Kommentarer
Postat av: emmy

magtröja kan va fint på vissa! sóm dig!!!! absolut inte på mej!

2009-05-19 @ 17:14:34
Postat av: Danni

nej ja tycker du har en mysig blogg, tack så mycket! jaa du min dag har vart super, fick smycken av en kompis! kolla på bloggen, kramar

2009-05-19 @ 17:14:59
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0